Pàgines

¡Hola! Bienvenidos a En el probador mis marshmallows. En este blog veréis tendencias y mis creaciones de looks, espero que os gusten y no olvidéis que me gusta mucho recibir vuestros comentarios, son los que me hacen tener más ganas de escribir. Disfrutad de la visita. ¡Besitos!



dimecres, 18 de setembre del 2013

who I am?/ Qui sóc?/ ¿Quién soy?

Hola! Avui em presentaré. Sé que ho hauria d'haver fet molt abans però vaig dir és igual. Em dic Berta. sóc una adolescent i visc a Catalunya. Normalment parlo en català amb tothom. El meu aniversari és el 23 d'octubre. Tinc dues germanes més grans que jo i un conill que es diu Trufa. Sóc una mica baixeta, molt molt prima, amb els cabells castanys molt fosc(molta gent diu que són negres) i pel començament de les espatlles. Sóc molt blanca de pell, tinc pigues i tinc els ulls verds amb un toc de marró. No porto ni he portat ‘brakets’ ja que tinc les dents bé excepte les del davant que les tinc una mica separades però no em fa res, de fet m'agrada. En el meu temps lliure m'agrada estar a l'ordinador mentres parlo amb els amics, escolto música o miro sèries, mirar la televisió, ordenar l'habitació (només quan és necessari) i m'encanta llegir. Com a activitats extraescolars faig ball, els dos tipus de balls que faig són Jazz-Funky i Bollywood. Em fan molta por els petards i molt de fàstic els bitxos i molts altres invertebrats. Sóc celíaca i a més sóc molt maniàtica amb el menjar. Trec bones notes. Alguns defectes meus són que sóc tímida i molt gelosa. M'agrada Harry Potter, Els Jocs de la Fam, One Direction... A i normalment porto roba del Zara, Pull & Bear, Stradivarius, etc. MAI em maquillo.



¡Hola! Hoy me presentaré. Sé que debería haberlo hecho mucho antes pero dije es igual. Me llamo Berta. soy una adolescente y vivo en Cataluña. Normalmente hablo en catalán con todos. Mi cumpleaños es el 23 de octubre. Tengo dos hermanas mayores y un conejo que se llama Trufa. Soy un poco bajita, muy delgada, con el pelo castaño muy oscuro (mucha gente dice que es negro) y por el comienzo de los hombros. Soy muy blanca de piel, tengo pecas y tengo los ojos verdes con un toque de marrón. No llevo ni he llevado 'brakets' ya que tengo los dientes bien excepto las de delante que las tengo un poco separadas pero no me importa, de hecho me gusta. En mi tiempo libre me gusta estar en el ordenador mientras hablo con los amigos, escucho música o miro series, ver la televisión, ordenar la habitación (sólo cuando es necesario) y me encanta leer. Como actividades extraescolares hago baile, los dos tipos de bailes que hago son Jazz-Funky y Bollywood. Me dan mucho miedo los petardos y mucho asco los bichos y muchos otros invertebrados. Soy celíaca y además soy muy maniática con la comida. Saco buenas notas. Algunos defectos míos son que soy tímida y muy celosa. Me gusta Harry Potter, Los Juegos del Hambre, One Direction ... A y normalmente llevo ropa del Zara, Pull & Bear, Stradivarius, etc. NUNCA me maquillo.



Hello! Today I introduce me. I know I should have done much earlier but I said whatever. My name is Berta. I am a teenager and I live in Catalonia. Normally I speak Catalan with everyone. My birthday is the 23 of October. I have two older sisters than me and a rabbit called Trufa. I am a little short, very very thin, with very dark brown hair (many people say they are black) and for the shoulders. I'm very white skin, i've got freckles and I have green eyes with a touch of brown. I have not even taken brakets because I have good teeth except the front that I have a little separate but I do not mind, in fact I like it. In my free time I like to be on the computer while I talk to friends, listen to music or watch series, watch TV, clean the room (only when is necessary) and I love to read. As extracurricular activities, i dance two types of dances that are Jazz-Funky and Bollywood. I'm very afraid of firecrackers and loathing many bugs and other invertebrates. I am celiac and very maniacal with food. I take good marks. Some of my defects are: I'm shy and very jealous. I like Harry Potter, The Hunger Games, One Direction ... A and I usually wear clothes from Zara, Pull & Bear, Stradivarius, etc. and NEVER put on some makeup.

5 comentaris:

  1. M'encanta el meu blog!! Una pregunta, sé que potser és precipitat, però, t'agradaria escriure (osigui, ser autora) en el meu blog? Quan em contestis, T'AFEGIRÉ

    ResponElimina
    Respostes
    1. jajajaj ostres la veritat és que en realitat no sóc molt bona escriptora i ara perque no tinc masses deures perque es santa tecla pero normalment no crec que tingui massa temps d'escriure perque soc molt lenta amb els deures i si tinc examens i aixo... encara que moltes gracies per oferir-mo, jajaja m'has alegrat! =D
      Escolta, si vols posa'm el teu link del blog i em passo i et segueixo! Un petonet guapii! <3

      Elimina
  2. hola vi tu comentario en: my name is cristyna y ya te sigo, me gusta tu blog pero ¿de dónde eres? yo de españa

    ResponElimina