Pàgines

¡Hola! Bienvenidos a En el probador mis marshmallows. En este blog veréis tendencias y mis creaciones de looks, espero que os gusten y no olvidéis que me gusta mucho recibir vuestros comentarios, son los que me hacen tener más ganas de escribir. Disfrutad de la visita. ¡Besitos!



dilluns, 23 de setembre del 2013

My night/ La meva nit/ Mi noche

Hola a tots! Avui us explicaré la meva nit d'ahir jejejejejeje =). Primer de tot, a la meva ciutat es celebra Santa Tecla aquests dies i un dels esdeveniments que fan és l'empalmada, que és la nit del 22 al 23. Jo vaig anar amb 4 amigues de classe i era el primer cop que ''sortia de festa''. Com diu la paraula, s'empalma, però jo no vaig empalmar que no tinc edat encara. Vam anar a un parc que hi ha a la ciutat on posaven música i vaig estar ballant amb les amigues. També vaig provar la mamadeta (no malpenseu), que és la beguda típica de les festes. Porta chartreuse groc, chartreuse verd i granissat de llimona, però tranquils que no em vaig emborratxar ni res. Com que anàvem a ballar i hi havia gent que bevia i això no volia posar-me massa arreglada així que em vaig posar uns texans llargs, unes bambes baixes i una samarreta de tirants que em va donar ma germana fa un o dos anys i que no em poso massa. Vaig tornar a les 2:00 a casa i em va portar ma germana perquè mons pares estaven a Andorra el cap de setmana, això vol dir que potser han comprat roba per mi i això vol dir també una nova entrada!


¡Hola a todos! Hoy os contaré mi noche de ayer jejejejejeje =). Primero de todo, en mi ciudad se celebra Santa Tecla estos días y uno de los eventos que hacen es la empalmada, que es la noche del 22 al 23. Yo fui con 4 amigas de clase y era la primera vez que ''salía de fiesta''. Como dice la palabra, se empalma, pero yo no empalmé que no tengo edad todavía. Fuimos a un parque que hay en la ciudad donde ponían música y estuve bailando con las amigas. También probé la mamadeta (no malpenséis), que es la bebida típica de las fiestas. Lleva chartreuse amarillo, chartreuse verde y granizado de limón, pero tranquilos que no me emborraché ni nada. Como íbamos a bailar y había gente que bebía y eso no quería ponerme demasiado arreglada así que me puse unos vaqueros largos, unas bambas bajas y una camiseta de tirantes que me dio mi hermana hace uno o dos años y que no me pongo demasiado. Volví a las 2:00 en casa y me llevó mi hermana porque mis padres estaban en Andorra el fin de semana, esto quiere decir que tal vez han comprado ropa para mí y eso quiere decir también ¡Una nueva entrada!


Hello everyone! Today I will tell you my last night jejejejejeje =). First of all, in my city celebrates Santa Tecla these days and one of the events that make is spliced​​, it is the night of 22 to 23. I went with four friends from class and it was the first time ''to go out partying''. As the word says, the people splice , but I didn't splice because i'm too young. We went to a park of the city where a DJ was putting music and I danced with friends. I also tried the mamadeta, the traditional drink of the festivities. It is made with yellow chartreuse, green chartreuse and lemon sorbet, but I didn't drunk a lot. Where we went to dance there were people that drank so I didn't get stylish and I wear long jeans, a sneakers and tank top that my sister gave me one or two years ago. I returned at home at 2:00 with my sister because my  parents were in Andorra at the weekend, which means they may have bought clothes for me and that means a new post!


Això és chartreuse.

Esto es chartreuse

This is charteuse
 Pots comprar aquest got si vols que és també típic per la mamadeta

Puedes comprar este vaso también típico para la mamadeta

You can buy this typical glass for the 'mamadeta'

Aquesta és la samarreta de tirants.

Esta es la camiseta de tirantes.

This is the tank top.
 Aquestes són les bambes.

Estas son las bambas.

This are the snakers

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada