Pàgines

¡Hola! Bienvenidos a En el probador mis marshmallows. En este blog veréis tendencias y mis creaciones de looks, espero que os gusten y no olvidéis que me gusta mucho recibir vuestros comentarios, son los que me hacen tener más ganas de escribir. Disfrutad de la visita. ¡Besitos!



dijous, 22 d’agost del 2013

New shoes!

Hola! El dimarts vaig tornar de viatge a Escòcia. El viatge va anar molt bé, vaig anar amb la meva família i uns tiets i cosines. Vam visitar moltes ciutats com Edimburg, Stirling, Fort Williams, l'illa d'Skye, Inverness, les High Lands... Vaig provar els haggis, fish and chips i el typical english breakfast. A Edimburg hi havia una botiga de la marca Vans i com que feia temps que en volia unes, vam entrar. Vaig veure les que volia, però no tenien el meu número així que vaig marxar de la botiga amb les mans buides... Però per sort, hi havia una sabateria on tenien moltes Vans. Allí no tenien les que jo volia però n'hi havia de molt ‘xules’. Vaig demanar tres diferents però no tenien el meu número tampoc i després vaig demanar unes altres tres. Vaig estar de sort, perquè sí tenien el meu número. Al final em vaig decidir per aquestes:



¡Hola! El martes volví de viaje a Escocia. El viaje fue muy bien, fui con mi familia y unos tíos y primas. Visitamos muchas ciudades como Edimburgo, Stirling, Fort Williams, la isla de Skye, Inverness, las High Lands ... Probé los haggis, fish and chips y el typical english breakfast. En Edimburgo había una tienda de la marca Vans y como hacía tiempo que quería unas, entramos. Vi las que quería, pero no tenían mi número así que me fui de la tienda con las manos vacías ... Pero por suerte, había una zapatería donde tenían muchas Vans. Allí no tenían las que yo quería pero había Vans muy 'chulas'. Pedí tres diferentes pero no tenían mi número tampoco y luego pedí otras tres. Estuve de suerte, porque sí tenían mi número. Al final me decidí por estas:


Hello! I went on a trip to Scotland. The trip went very well, I went with my family, uncles and cousins​​. We visited many cities such as Edinburgh, Stirling, Fort Williams, the Isle of Skye, Inverness, the High Lands ... I tried the haggis, fish and chips and the typical English breakfast. In Edinburgh there was a store brand Vans. I wanted a Vans so I entered. I saw what I wanted, but they hadn't my size so I left the store with the empty hans... But luckily, there was a shoe store where they had many Vans. There didn't have what I wanted but there were very cool Vans. I asked three different shoes but they hadn't my size and then I asked three others. I was lucky, because they had my number. In the end I decided on these:



Les sabates que volia en principi eren aquestes:/ Los zapatos que quería en principio eran estos:/The first shoes I wanted were these:




B.A.G.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada